Kas tööaegade registreerimise ja haldamise protsess Sinu ettevõttes vajaks parandamist?
Paljudes ettevõtetes ei ole registreerimislahendused kasutusel ja tööaja andmed ei liigu automaatselt infosüsteemi eri osade vahel.
Kui soovid vabaneda töötajate saabumiste-lahkumiste-puudumiste käsitsi registreerimisest ning eri tarkvaradesse sisestamisest, siis osale tasuta vebinaril 13. mail 2021 kell 14.00 – 15.00 Zoom’is.
Osaledes saad teada, kuidas tööaja arvestust automatiseerida ning seeläbi:
– vältida manuaalsest registreerimisest tekkivaid vigu
– kiirendada oluliselt tööaegade haldamist
– kasutada täpseid andmeid mitmel otstarbel
– suurendada ettevõtte efektiivsust ja konkurentsivõimet
Seminari kava:
Digitaliseerimise ekspert Ingrid Joost räägib töötajate tööaja raporteerimisest kui sisendist tootmise planeerimisele.
Persona meeskonnajuht Kaidi Neeme esitleb Persona tarkvara töögraafikute moodulit ja selle integratsioone tööaja registreerimise seadmetega. Saad teada, kuidas registreeritud tööaja andmeid otstarbekalt ära kasutada.
Valnese elektroonikaosakonna juhataja Taavi Kalvik tutvustab lihtsaimat ja soodsaimat lahendust tööaja registreerimisega alustamiseks, kui Sul veel ühtki süsteemi selleks kasutusel ei ole.
Lunden Food OÜ personalijuht Marina Rodina jagab oma kogemust, kuidas Persona liidestamine tööaja registreerimise seadmetega nende tootmisettevõttes tööd tõhustada aitas.
Vebinari käigus saad esitada küsimusi ja esinejate ning kaasosalejatega aru pidada endale parima lahenduse loomise üle.
Vebinar on tasuta.
Registreeri end vebinarile siin
Virtuaalse kohtumiseni neljapäeval, 13. mail kell 14.00!
Lisainfo:
Ly Palang
Fujitsu Persona Kliendihaldur
Tel. 5552 2453
E-post: ly.palang@fujitsu.com