Läbipääsulahendus hotellidele – Valnes WebLock

Valnes WebLock läbipääsulahendus hotellidele võimaldab mugavalt väljastada klientidele külastuskaarte või koode hotellitubadesse sisenemiseks. Lisalahendusena on võimalik pakkuda klientidele mugavat iseteeninduslikku sisseregisteerimist. Samal ajal suurenevad nii klientide rahulolu, kuna tüütu registreerimisleti järjekorras seismine jääb ära, ja hotelli kasumilikkus tööjõukulude kokkuhoiu arvelt! Win-win kõigile!

Valnes WebLock

Valnes WebLock läbipääsusüsteemis saab paralleelselt kasutada läbipääsukoode ja külastaja kaarte. Läbipääsukoodid teevad mugavaks hotellide iseteenindusliku check-in halduse.

Kuidas Valnes WebLock läbipääsulahendus hotellidele toimib?
  • Valnes WebLockil on eestikeelne haldusliides, mille abil on hotelli administraatoritel mugav väljastada külastajakaarte või läbipääsukoode. Koode saab määrata käsitsi või lasta süsteemil automaatselt genereerida.
  • Iseteenindusliku check-in’ i jaoks võib paigaldada hotelli lobby’ sse automaatleti või lisada veebiliidese, mille abil klient saab ise oma nutiseadmest sisseregistreerimise ära teha vahetult enne hotelli saabumist või hotelli saabudes. Iseteenindusliku check-in puhul on mugavaim viis väljastada klientidele tuppa sisenemiseks unikaalne ühekordne(või kogu peatumisajaks määratud) kood ja edasi saab klient juba kasutada toas olevaid külastuskaarte või kiipe.
  • Valnes WebLock on integreeritud Mews PMS süsteemiga. Sealt liigub info kliendi broneeringute kohta automaatselt Valnes WebLock süsteemi. Arenduses on ka teised integratsioonid (küsi täpsustust!)
Valnes WebLock lukustuslahenduse lisavõimalused klientide paremaks teenindamiseks:
  • Makselahendus. Klient saab registreerida hotellis tehtavad ostud külastuskaardile või kiibile ja tasuda nende eest ühise arvega väljaregistreerumisel.
  • Päevapõhised all-inclusive ja teised lisapaketid. Valnes WebLock abil on erinevate majutuspakettide korraldamine lihtne ja seda kasvõi päevapõhiselt , sest tänu pilvepõhisele süsteemile saab hotelli administraator igal ajal lihtsasti muuta sissepääsu- või teenuste tarbimise õiguseid vastavalt seadistatud pakettidele ning seda kogu kliendi peatumisaja jooksul. Erinevalt off-line süsteemidest ei pea klient seejärel minema administraatorletti külastuskaarti muutma. Paketi õigused kanduvad automaatselt kaardile üle ja ka tühistuvad automaatselt. All-inclusive või muu lisateenuse tellimise saab samuti üle viia iseteeninduskeskkonda.
  • Parkimise korraldus. Klient pääseb parklasse või garaaži sama külastuskaardiga või koodi kasutades. Kui parkimine on tasuline lisatakse see automaatselt kliendi hotelliarvele.
  • Spa-ala külastus. Hotellist väljastpoolt tulnud spaa klientide vastuvõtmise saab samuti suunata iseteeninduskioskisse või veebikeskkonda. Spaasse sisenemiseks väljastatakse kliendile ühekordne kood ja riietusruumi kapis ootab klienti juba läbipääsukiip või kaart teistesse ruumidesse. Loe ka täpsemalt spaadele ja spordisaalidele kohandatud  WebLocki lahenduse kohta siit.
Valnes WebLock muud funktsioonid:
  • Raport koristajate tööaja kohta (tubadesse sisenemise ja väljumise järgi).
  • Ühekordsed või 24-tunni koodid muule hoolduspersonalile.
  • Korrustepõhine liftikasutus.

 

Valnes.ee veebilehel kasutatakse küpsiseid (cookie). Lehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot siit

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close